TORSDAG

Ännu en sån där tråkig dag hemma idag... Suttit vid datorn och spelat onlinespel och även försökt plugga.
Imorgon tänkte jag att jag skulle ta mig till skolan och ha en träff med handledaren till mitt projektarbete. Sen efter det blir det möjligvis kalas, får se vad som händer.
Fick förresten två paket på posten idag!!


Innehållet i det ena = smink från ELF!! Måste vara mitt absoluta favoritmärke när det gäller smink just nu. Inte bara att det är bra, det är ju sjukt billigt också!
Paketet innehöll mer saker, men det är tänkt som presenter till min lillasyster, så det visar jag inte nu...

Fick även ett paket till från nelly.com, visar innehållet från den imorgon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0