MÅNDAG

Var hos barnmorskan imorse på extra kontroll eftersom mitt sf-mått inte riktigt vill följa kurvan utan hoppa lite fram och tillbaka som det själv vill. Dock var det tillbaka på kurvan idag och jag fick höra att det såg bra ut. Det är nog bara den lilla där inne som inte vill bestämma sig... Redan i magen visar den prov på att vara så lik sin pappa som möjligt. Låg och väntade och petade i nästan en halvtimme igår eftersom den inte rört sig på hela dagen, men självklart fick jag ingen respons. Utan först när jag gick ner och satte mig i soffan, då så, satte det igång och sparkas! Vill inte alls som jag vill. 
Var även på möte med syven på skolan idag. Kommer ju fortfarande ha lite kurser och kvar att göra i skolan under våren, för att jag ska kunna ta studenten. Hon trodde att det skulle kunna gå som vi bestämt, eftersom jag gjort lite i förväg och själv vet exakt vad som behövs göras. Jag vill verkligen ta studenten till våren! Att gå ut med ett så kallat "samlat betygsdokument" för att sedan läsa klart på komvux när bebisen kan börja på dagis känns sååå avlägset och tråkigt... Måste verkligen klara detta!
 
Fick förresten ett par skor på posten idag, världens fynd! Kan visa sen i ett annat inlägg, sjukt nöjd tjej haha!


Kommentarer
Tessan

Det kommer du säkert klara jättebra! Förstår att du vill få skolan avklarad. Jag pluggar också men får ta 1,5 år uppehåll istället. Det känns både gött & inte, men det får gå ;)

Sv; Jaa, vi ligger väldigt lika såg jag! Jag har BF 1:a januari :) Så kul. Nu är det inte långt kvar alltså :)

Svar: Ta upphåll för mig är tyvärr omöjligt eftersom hela betygsystemet har ändrats och jag såklart ska vara sista "årgången" att ha det gamla. Hade nog ändå känts ganska tråkigt att ta så långt upphåll när jag bara har så himla lite kvar sen! :p
Bara några dagars skillnad på oss, men ändå helt olika år som vi är beräknade ;)
Nanny Claesson

2012-11-27 @ 09:04:41
URL: http://www.mhiloy.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0