Nov. 22, 2012

Väcktes av barnmorskan som ringde imorse och tyckte att jag skulle komma dit en extra gång för att mäta magen på måndag eftersom måttet inte blivit så mycket större under de senaste veckorna. Har själv inte reflekterat över det så mycket, utan har sett en liten mage som positivt. Men nu vet jag faktiskt inte. Och när jag kollade på bilder jag tagit så ser man ju lite skillnad. Men om man aldrig varit gravid innan är det inte så lätt att veta vad som är normalt och okej!



Från v. 28


Från v. 33




Från idag v. 35


Kommentarer
23 år och tvåbarnamamma

Hoppas att allt gick bra hos BM?
Ha en trevlig helg!

Svar: Jodå, var där idag och det såg bra ut nu igen :)
Nanny Claesson

2012-11-23 @ 17:29:46
URL: http://sarahsamuelsson.blogg.se
Anonym

Inte långt kvar :)
Lycka till <3

2012-11-27 @ 17:23:09
Natali Lidfeldt

Inte långt kvar :)
Lycka till <3

Svar: Tack så mycket :)
Nanny Claesson

2012-11-27 @ 17:23:36
URL: http://nathalis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0