20120424

Så var det ju det här med att stanna uppe om nätterna... Är i och för sig enklare sagt än gjort då min bebis också gillar att vara uppe sent och jag gärna någon gång på dygnet vill ha lite tid utan en bebis i famnen.

Dagen har inte varit speciellt produktiv... Hjälpte Freddy med en skoluppgift och mycket mer än så hann jag inte med! Har dock beställt saker från Internet idag. Har velat byta vagn ett tag och velat fram och tillbaka, men nu inatt tog jag äntligen tag i det! Så snart är en fin barnvagn påväg hem till oss. Faktiskt så har Freddy också fått vara med och "bestämma" (dvs att jag frågade snabbt om den var fin...), mer om det får ni veta när den kommer, förhoppningsvis så fort som möjligt, vill ha den NU så att Wilma och jag kan få testa!!

Har även tagit tag i saker gällande studenten och beställt balklänning! Har tittat ut en under lång tid, men inte tagit tag i det hela riktigt (ovanligt...) När jag väl var inne i det beställde jag även en sjal, en väska och en studentklänning. Då jag var och hämtade ut min studentmössa under förra veckan är det inte mycket kvar som saknas nu innan jag har allt till studenten. Håller tummarna för att även detta som jag beställt kommer så fort som möjligt :)

Eftersom jag inte har bilder på något jag beställde får ni en på min lilla sötis istället, dags att krypa till sängs!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0