TORSDAG

Idag är det exakt en månad till det är beräknat att vår bebis ska komma! Längtar som in i, börjar bli extremt jobbigt att gå omkring med magen överallt trots att den inte är speciellt stor. Längtar inte direkt till att den blir större om det nu skulle ske... Firar lyckan över att jag bara behöver "stå ut" med det i ungefär en månad till med julmusik och över fyra timmars håltimme i skolan. Inte det roligaste jag varit med om.
Har förresten klippt av ungefär hälften av mitt hår. Det har verkligen växt som ogräs nu när jag varit gravid... Dock klippte jag inte av hälften på längden, utan på tjockleken (kan man säga så?) så känns som om jag inte har något kvar.. 
Nu är det iallafall bara tre timmar kvar på min kära håltimme, önska mig lycka till!
 
Enligt libero. se är bebisen lika stor som en normalstor pumpa. Ioförsig vet jag inte riktigt hur "stor" en normalstor pumpa nu är, men om det är vad jag tänker mig är det ju en jätte!...


Kommentarer
Caroline

Hej där! Jag kikar runt lite bland gravidbloggar (vilken fin du har!) eftersom jag ska göra ett roligt reportage till tidningen Vi Föräldrar och undrar vill vara med i reportaget ”roliga reaktioner på gravidbeskedet”. Det ska handla om ”Så berättade jag att jag var gravid – och framför allt, så reagerade omgivningen: Med skratt, panik eller genom att fortsätta städa…”.
Vore superkul.
Maila gärna [email protected] så kan jag berätta mer om reportaget om du vill.

2012-12-02 @ 14:55:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0