20130408

Helgen har spenderats med dop och en massa förberedelser inför det. Det behövdes göra en massa mat och tårta och församlingshemmet behövde en uppfräschning i rosa anda. I kyrkan var Wilma jätte duktig och framme under själva dopakten låg hon bara fint i gudmors famn och tittade runt. Efteråt var vi som sagt i församlingshemmet och det bjöds på kycklingssallad och tårta till närmre 50 gäster! Mysigt och trevligt var det. Tack än en gång till alla som kunde komma och Wilma tackar för alla fina presenter! (Även tack till alla som hjälpte till med förberedelse och städning :) )








Kommentarer
Moa Westöö


Hej!
Jag heter Moa och går andra året på gymnasiet med inriktning på sam-beteende. Vi har precis startat upp ett projektarbete och ska under kommande veckor skriva om utsatthet och utanförskap. Jag valde ämnet "Unga föräldrar" då jag anser att det är ett viktigt ämne att ta upp eftersom det finns mycket fördomar och åsikter kring detta ämne.
När jag försökte leta lite information om Unga föräldrar lyckades jag klicka in mig på din blogg och blev väldigt intresserad! Eftersom det inte finns mycket böcker/information om hur det är att vara ung mamma/pappa så undrar jag om jag skulle få göra en skriftlig intervju med dig via mail?
Mina frågor kommer mest fokusera på hur det är att vara ung förälder, hur du bemöts av samhället och vad det innebär att ha ett litet barn i sitt liv.

Är du intresserad får du väldigt gärna höra av dig på min mail: [email protected]

Med vänliga hälsningar
Moa Westöö Svensson

2013-04-09 @ 16:23:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0