MITT I NATTEN

Ligger och ska sova, borde egentligen gjort det långt tidigare. Ska upp vid sju imorgon för att ha simskola. Känns lite extra spännamde nu eftersom det är bestämt att det kommer att få vara mitt projektarbete. Så har skrivit en lapp som ska delas ut imorgon, gällande bilder och film till mitt projekt.
Tänker lite extra på mina klasskompisar som idag åkte iväg till Thailand och antagligen sitter någonstans på ett flyg uppe i luften nu <3 Resan som man under hela tiden på INT har sett fram emot, resan som jag skulle åkt med på, men istället valde jag något annat. Vår bebis och en graviditet.
Hoppas iallafall att dom kommer ha skitkul där och kan berätta allt för mig sen!!

Var på kappahl häromdagen och skulle köpa ett par örhängen till min kusin på barnavdelningen. Råkade dock hitta ett par saker till mig själv där också.. Inte är det väl fel och köpa saker till sig själv där trots man fyllt arton? Ett sprite-lypsyl och ett döskallearmband är ju aldrig fel. Fick iallafall en avis lillasyster...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0