20121022

Har suttit och läst en massa gravidbloggar nu under kvällen och blir förvånad övrer hur tidigt alla är ute med allt!
Det köps kläder i mängder, vagnar beställs och spjälsängen bäddas. Funderar på om jag nu i vecka 31 kanske verkligen borde ta det här med förberedelser på allvar? Om sanningen ska fram köpte jag det första någonsin till vår bebis förra veckan, alltså i vecka 30. Dock blev det en hel del då, men inte så att det egentligen räcker på långa vägar... Listan på saker som kommer att behöva fixas under de kommande tio veckorna är just nu lång, men jag ser fram emot de!
Börjar inse att det är dags att fixa däck till vagnen så att den blir fungerande, likadant med säng och mer kläder. Man vet ju aldrig när bebis får för sig att titta ut! Dock vet man att allting alltid löser sig, eller iallafall jag vet det 
 
 
Bild på de första kläderna som köptes.
Rött är så fint tycker jag när man inte vet om det är en pojke eller flicka, bara det bärs upp till rätt. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0