FREDAG

Spenderade gårdagen tillsammans med Freddy på Väla och en hel del shopping. Både till oss och den lilla i magen! Måste dock erkänna att en heldag med så pass mycket aktivitet dödade mina fötter och min kropp och vid tio hittade man mig helt utslagen och sovandes i soffan...

Är ensam hemma över helgen, då resten av familjen tagit sig till lalandia (kände att min bikinikropp inte va helt hundra, så valde att stanna hemma..). Så dagen idag har bestått av att va allmänt ensam hemma... Freddy har dock lovat mamma att "passa" mig över helgen så nu är vi på väg och ska kolla på bio! Kommer dock få va själv senare, så han inte vill gå upp vid sju imorgon, men det klarar jag...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0